Thursday, February 24, 2011

change

me hehe ,at the last rambut saya berjaya dihitam kan .tapi rindu sangat rambut lama .ni semua gara2 cikgu2 yang jeles tengok rambut saya cantik sangat .grr !niat dekat hati xnak hitam kan tapi terpaksa sebab tiap2 hari pergi sekolah pasti ada yang menanti .hari2 nak berdepan dengan bigfoot(pengetua smks) .shit !fucker ass !kenapa tah xboleh tengok aku senang sikit .ee !now muka da macam anak banggali jual karpet sebab aku dah lah ikot keturunan atok aku (anak mami) .sumpah aku xsuke !kenapa malang ni menimpa diri aku .grr !after this kene pakai tudung .best juga bila pakai tudung sebab orang tengok muka aku baik jaa nanti hehe .yg nak tackle pon semua muka2 baik jaa .alhamdullilah haha tapi aku xnak dekat sapa2 dah ,cume nak dekat b aku yang sorang tu ,yang gedik tu haehe .even aku dengan dia macam xsesuai ,aku cuba sedaya upaya aku mampu untuk selesa kan diri aku dengan dia .chill aila ,ni masih baru ,cerita baru nak mula .so kau kene lepas kan 1 per 1 .and past is past .tam ?haha cerita dia dah jauh dari hidup aku ,dan dia mungkin dah bahagia dengan pilihan hati dia .aku dengan life aku sekarang .aku bahagia sekarang .aku hanya mampu tersenyum bila lihat kebahagiaan dia kerana dia bukan lagi sahabat aku .setitik hati aku xde langsung dekat tam sekarang ,ni lah .new life aku .aku akan berubah untuk menjadi seorang yang penyabar ,selalu mengalah ,setia .aku akan cuba mempertahan kan hubungan aku dengan one selama yang boleh ,tu janji aku n aku cuba sayang dia sepenuh hati aku .mungkin benda ni ambil masa yang agak lama .tapi if xcuba kita xtahu kan .aku tahu aku boleh :)

No comments:

Post a Comment