Wednesday, February 23, 2011

confuse ,umm :(

aila ,kenapa dengan kau ni ?apa masalah kau ?apa yang kau dah buat ni ?setiap hari kau fikir benda yang sama .kenapa aku pilih dia ?tak kan sebab aku suka dia jaa .and kenapa aku suka dia .grr !sekarang dia jadi milik kau .tapi kenapa aku dengan dia macam ada something yang lain .boleh ke aku percaya dia ,sedangkan aku baru jee kenal dia .kenapa mesti dia yang datang dalam jalan cerita HIDUP aku .penuh dengan tanda tanya .selalu sangat fikir hati orang ,perasaan orang .aku tak nak orang sangka buruk pada aku .aku bukan perampas lah !dia cakap dia sudah clash dengan ****** tapi aku tahu yang ****** still sayang dia .aku dapat rasa apa yang dia rasa .aku confuse :( .now dia couple dengan aku ,but aku tkut aku tak boleh happy kan dia macam mana ****** happy kan dia .dia lain ,dia sangat lain ,jauh berbeza dengan lelaki yang aku kenal sebelum ni .dia acting depan aku ke ?aku tak berani nak cakap apa2 .kau mesti cuba aila ,kuat kan diri terima apa yang ada depan mata terima dia dengan seadanya !jangan jadi orang yang mudah mengalah !kau boleh oke .percaya pada diri kau sendiri .lupa kan benda yang negatif ,ambil yang positif oke .pedih ,memang pedih .semua benda terjadi pasti ada hikmah di sebalik nya .try my best .aku suka dia tapi aku sayang dia ke ?apa aku ni !kelling !bodoh !kau mesti cuba lah perempuan !grr

1 comment:

  1. sayang aila :)
    kamu ni , kapel jelah , ape masalahnya . yup , syg chici kat wan mmg stil ada , tp nk uat cmna dea dah plih u , u truskan jea syg . i know u , u baek , mmg sesuai utk dea , juz plz , bahagiakan dea utk chichi k syg :) :)
    chichi mengharap pada awak :D
    i 'll try the best i can , utk lupakan segalanya yea ^^
    chichi takkan kacaw hub kamu , kamu baek , dea pun baek . jaga dea k , slm

    ReplyDelete