Saturday, February 19, 2011

falling in love

mr.w ,dia telah rompak hati aku .dia dah rompak segala hati aku tanpa meninggal kan sisa baki .secara auto ,entah macam mana aku boleh fall in love dkt dia .dia baik ,romantic ,manja .dia layan aku dengan tanpa perasaan bosan even aku tak banyak tanya .dia jaa yang selalu bercakap sebab aku macam malu-malu lagi dengan dia .tak tahu lah kenapa gedik sangat aku ni .aku tak pasti dia suka aku or tak ,but dia dah pikat seluruh hati aku .dia seorang yang comel .happy sangat kenal dia .dia selalu ada dengan aku setiap hari mesti contact aku .aku tak rasa yang aku boleh happy kan dia .aku layan dia tak ada lah gila-gila sangat sebab aku tak tahu cara dia ,perasaan dia ,dia orang yang macam mana so aku beware lah takut dia tak suka dengan cara aku .so far dia kawan lelaki paling baik untuk aku .dia carring gila .aku suka kau lah mr.w :)

1 comment: