Monday, February 14, 2011

memories of you and me :(

cerita yang aku xkan dapat terima dalam hidup aku .pertama sekali perkenal kan watak2 nya .
  1. suhaila *aku
  2. nazreen lebih senang di gelar tam
  3. nur akmal
aku start kenal tam ni pada awal bulan 5 dan kami telah berkawan selama beberapa minggu ,tanggal 12/5/2011 aku dan dia di sah kan bercouple .tetapi ,pada masa yang sama aku kenal dia ,dia adalah bf kwn aku sendiri ,dekat hati ni xde niat pon nak rampas dia .sampai lah dia clash dgn kwn aku sendiri .dia minta cple dan kami terus couple selama 8 or 9 bulan tah .lupe ,saya pemakan semut .banyak kenangan antara aku dan dia .mcm2 cabaran kita org tempuh untuk selamat kan hubungan ni .setiap hari kami pasti akan berjumpa dan keluar bersama ,pergi makan ,jalan2 ,lepak rumah dia and pergi rumah kwn2 dia .xkira siang atau pun malam .dia seorang yang panas baran dan kuat touching .aku banyak bersabar dengan perangai dia .dia juga banyak ajar aku menjadi seorang yang lebih matang .sebelum aku kenal dia aku memang dah jadi seorang yg setia tahap gaban .tapi bila dah dpt dia aku lebih setia sbb aku lebih sng dgn dia .xlama kemudian ,ada seorang mahluk yg bernama nasha dtg dlm hidup kami dan contact dia say KITE-KITE konon manja !tui !aku bagi tam ni explain tapi dia explain benda yang tipu ,baik xpayah explain kan .aku dah mula syak wasangka cehh !haha n mula xpercaya dgn kata2 dia .at the same time ,aku juge mempunyai seorang kwn lelaki ,kami rapat .kongsi prob masing2 ,tapi lelaki ni kwn dgn tam tu .bila aku dah mengadu dkt kwn lelaki aku tu ,tam ni on fb aku then bace ape jee yang aku bual dgn kwn aku .dia marah aku ,and kwn laki aku tu pon block aku dri fb dia .at last aku dan dia buat keputusan berkawan lebih baik dari couple ,walaupun hati masih syg kan dia .aku xberniat nak buat mcm tu ,tapi aku terpakse sebab cara dia memang dah nampak sgt xsyg aku lg n bosan dgn perangai aku ni .xlama aku diam kan diri sekejap ,sehelai msg dan secubit misscal pon xada datang dari numb dia ,setiap hari aku menunggu tanpa ada perasaan bosan dah putus asa ,aku ambil keputusan untuk call dia balik .bila aku call setiap saat dia cerita kan tentang nur akmal tu .xpernah lekang dari mulut dia nama betine sundal tu .yes ,memang dia cantik .bila call tanya dgn siape pasti dgn betina tu .sejahat-jahat aku ,lepas aku clash dgn dia aku xpernah langsung keluar kan name laki dri mulut aku .sebab aku masih syg kan dia .aku yakin aku akan dapat dia balik ,tetapi dgn kedatangan nur akmal tu aku menjadi seorang yang cepat putus asa .dalam hati tam cume ade akmal tu .setiap hari dia ade crdid langsung xpernah nak msg aku 1 msg pon xde ,nak ckp xde crdid pon susah .dia dah xmcm dulu .tapi pada malam 13/2/2011 aku telah call dia dan tanya kepada dia 'awak sayang saya lagi x ?'dia berkata sayang tapi kita xkan dapat balik mcm dulu' .aku mula menitiskan air mata demi air mata .aku tanya lagi 'awak ,if kita get back mcm dulu nak x ?dia xjwp dan soalan last aku tanye awak couple dgn nur akmal ?dia berkata a'ah .dan dia mcm teragak-agak nk ckp ye atau x .kerana aku tahu dia masih sayang kan aku tetapi dia suka kan nur akmal tu .bila aku bercakap ,ade msg smpai pada fon dia ,dia rply msg tu .aku ckp2 lagi msg smpai lagi byk kali .bila aku ajak msg alasan xde crdid ,bila msg dgn btine tu ade crdid .aku menagis lalu berkata sampai hati awak ,bila saya msg xnak reply ,ada awak pikir saya stiap masa call awk and pikir pasal awk tp awk lgsung xpernah nk cntact saya .awak cume tggu sy call .tapi bila akmal tu msg awak rply .aku ni xde perasaan ke ?ape dosa aku smpai mcm ni dia buat dkt aku ?ape silap aku ?aku syg kau sampai xterkira .maka dgn ini aku akan berjanji 1 hari nanti kau akan jadi seorang yang sgt rugi !kau akan jatuh !kau ingat kau dah ade gf hot mcm dia kau boleh pergi jauh ?perangai kau kampung !baru nk kenal dunia ,nmpak yg cantiik sikit nk pergi dkt yg cntik .nilai org dri luaran !kau yakin kau boleh bahagia dgn dia tam ?1 hari aku nk tgok kau jatuh dan aku akan gelak kan kau sepuas hati ,cukup kau dha buat aku dgn kwn aku mcm ni .kau tgal kan aku sorang2 tanpa belas kasihan .kau kejam !dunia ni berpusing kejap dkt atas kejap dkt bwh ,apa yg jadi pasti ade hikmah di sebalik nya .jadi tuhan tu adil ,kau pasti akan dapat balasan yg setimpal dgn apa yg kau dah buat .aku hargai dia ,aku syg dia lebih dri aku syg dri aku sendiri ,tapi dia xpernah nampak .dia xoernah menilai nya .kau ingat kau handsome sgt ,kau dah bgos sgt ?silap !aku menyesal kenal kau !babi !kau dgn akmal tu xlayak hidup !mampos lagi baik dari menyusah kan org !ingat org yg meninggal kan pasti akan rase pedih drpd org yg dtinggal kan .kau fikir baik2 .aku ade perasaan ,aku ade hati aku mcm org lain .sampai mati aku xkan pernah maaf kan kau !


2 comments: