Saturday, February 26, 2011

berangan hehe :p





ni lah masalah orang kuat sangat BERANGAN haha .nak pergi kenduri pon sempat lagi hoh .lagi pon time ni nga tunggu yang lain bersiap ,so aku menghabis kan masa2 bosan aku menunggu dengan bergambar :) .ini lah hasil kerja yang tak seberapa sebab gambar tak terang ,malas nak ambil gambar gune fon ,jauh sekali lah nak ambil gune NIKON d3000 yang dulu tu ,if ada lagi pic aku sume lincin xde bintik2 macam ni hehe nikon tu tuan nya dah ambil balik .sedih 5 minit :( haha .dah tak tahu nak cakap apa ,hehek :)

No comments:

Post a Comment