Monday, February 14, 2011

start with a new life



saya akan jadi orang yang lebih matang
belajar dari kesilapan

life must go on ,walaupun sakit untuk terima kedukaan dalam hidup .may be ini 1 cabaran buat aku .even aku hilang dia ,aku masih ada kwn2 dan family yg sering bagi aku semangat ketika aku dalam kesusahan .may be pahit yang aku telan ni ada hikmah di sebalik nya .aku hanya mampu lihat dia happy dari jauh ,itu yang terbaik buat dia dan itu pilihan dia .lepas ni dah xada perkataan I LUV U SYG dari mulut dia untuk aku .last aku ckp GUD NIGHT pada dia pade mlm tu .lepas ni benda xkan jadi mcm dulu balik .bantu lah saya untuk membenci awak ,saya terlalu sayang kan awk .diri awk begitu berarti untuk saya .saya akan tunjuk dkt awak yang saya juge boleh hidup tanpa awak disisi seperti mana awk laku kan pade sy .saya xkuat tengok awak pergi bersama dia .ini ka nazreen yg saya kenal dulu ?ape salah saya sampai ini balasan awak pada saya ?ape dosa saya ?mlm tu akan jadi kenangan paling last ,dan mlm tu awak akan dengar suara saya yg terakhir mlm tu juge awak lihat saya marah buat kali terakhir .saya xnak gangu hidup awak lagi .saya dah cuba buang segala kenangan kita ,pic2 kita ,baju2 awak kasi saya ,brg2 awak ,semua nya saya dah buang jauh2 .ini last saya bercakap pasal awak .mulai skrg ,saya akan mula kan hidup baru saya dengan penuh kegembiraan ,dan tanpa mengingati awak lagi .saya mampu doa kan awak bahagia bersama dia .awak jage diri baik2 yee b :( .untuk kebahagiaan awak ,saya mengalah .saya yakin ,nur akmal mampu bahagia kan awak .saya tahu dia xseteruk saya .bye-bye tam gosok/b :(

No comments:

Post a Comment