Tuesday, March 1, 2011

SERABUT BODOH !

grr !kenapa lah aku tak boleh nak sayang dia macam mana aku sayang ex2 aku yang dulu hah !dia terlampau baik sangat dengan aku .aku serba salah pula rasa .kenapa kau macam ni aila ?kenapa !hargai lah dia aila yang dekat depan mata kau tu !setiap hari pergi sekolah pasti aku dengar cerita2 buruk pasal dia yang dia ni macam2 lah ,tapi aku ni macam tak ada perasaan .aku tak ada rasa cemburu or what .aku buat slumber jee padahal aku dengar cerita buruk pasal BF aku sendiri .pelik lah kau ni aila .berubah lah .jangan sebab cerita yang dah lepas dia jadi mangsa keadaan .kawan2 aku pon ingat yang aku COUPLE dengan dia hanya untuk lupa kan si TAMbi ,padahal ikhlas dari hati aku .tapi aku tetap juge tak boleh nak terima dia and sayang kan dia .dialayan aku baik sangat .cara dia bercakap ,perangai dia semua nya berbeza dengan ex aku yang lepas .dia lain .tapi aku tak dapatnak terima dia ,aku dah CUBA sayang dia but still tak boleh .kenapa semua ni jadi dekat aku hah .apa silap aku .dia tak bersalah aila ..kenapa mesti kau nak sakit kan hati dia macam tu . :(

2 comments:

  1. hey dear !! chill oke ..
    try trima dy , mybe skrg ta ley na syg dy , tp nnty ble dy da ta ad dpn mate .. ko akn rinu dy cgt2 .. then bru ko tw yg ko da mulaa syg kt dy ..

    ReplyDelete
  2. aku dah cuba ,tp still xboleh .aku paksa dah sri aku syg dia n trime dia .adess
    tp btol juga kata kau :(

    ReplyDelete