Sunday, April 3, 2011

april fucking fools !

aku paling benci tarikh 1.4 .aku benci gila-gila .aku asyik terkena jee .dengan kesengalan aku telah diuji hebat ke tak ,tapi teserlah kesengalan aku sekejap jelaa !haha terime kasih kepada awak kawan yang xserupa kawan kau telah megampril fool kan aku hahaha .tak guna lah kau ,tak pa next year ku tenguk aku pulak buat hari kau betul-betul april nanti .masa tu baru kau nampak hebat ke tak aku ni .hahaha aku buat lebih teruk .aku tak nak cerita apa yang aku kene pada tarikh berikut ,ia agak memalu kan diri aku seumo hidup hahahah ,aku diperbodoh kan hampeh punye kawan haah .malu tahap nak kecik kan muka sorok bawah ketiak mak aku lah .grr !tapi kau hebat berjaya buat aku mcm tu hahaha .kenapa lah aku lupa hari tu 1.4 ,if tak lama dah aku tak kan terpedaya dengan penipuan kau !semua silap aku lah ni ,pemalas tengok celendar see sekarang kau kene bahan habis2 hahah ,hope sgt2 tak ada sape nampak kau buat aku mcm tu itu hari hahah ,amin ....dalam 1 hari bukan sorang jee nak kena kan aku ,ada 3 org yg kena kan aku ,tp yang ke 3 tu xmenjadi sbb aku dah kene 2 kali memang xkan lah aku nak percaya hahah ,dia blakon dah nak jadi ,aku pon konon ikut jee mcm tak tau pape ,last2 aku yang kene kan dia balik ada lah .motif aku buat2 tak tahu kau nak kena kan aku tu aku nak tengok kesengalan kau sh****  tak boleh bagi tahu nama ,nanti nama blacklist hahaha .budus hahah .tapi sonok kot time tu kau buat mcm tu ,hahah kau tunggu 2011 ye kawan2 ,tunggu aku kene kan kau org tahap paling cikai pon kau org rase nk letak muke dkt tar then seret .tunggu .sesi pembalasan dendam pada 1.4.2012 nanti yee hhahah

No comments:

Post a Comment