Wednesday, May 4, 2011

padan muka :p

hye hye :) .salam 1 malaysia hehe walaupun keletihan aku xberape nak elang lagi ,mata nak tertidur tapi tahan gak sebab nak update cerita2 bodoh yg aku lalui kan .bad ,so bad .haisshh !aku ni jenis yang senang rapat ,bukan lah hyper active tapi aku jenis senang mesra dgn org .tapi 1 sikap aku ,if org xtegur aku sampai bila2 memang aku xkan tegur org lain lah .so aku ni mmg mudah nak berkawan ,xkira jantina xkira usia ,sape2 pun lah aku bole bkwn .org ckp berkawan biar beribu ,bercinta biar beratus berkawin biar lah satu :p

cehh aku ni memang si penghibur terhebat lah kan ,haha bangun jaa tido terus online fb konon nak memeriahkan cuace dkt fb lah kan ,tiba2 ada sorang kwn aku yg xberapa nak rapat lah dgn dia ,kena pula dia tengah tension lah konon clash dengan gf dia .apa dia buat dkt wall dia sume aku nganjing2 ,niat aku just nak buat dia happy jee tapi last2 dia ngamok amek kau sebaldi maki dia bagi dkt aku haha padan muka awak aila .kacau orang lagi .dia pon sensitif sgt ,girl dkt luar ramai lagi nak buat apa nangis2 (ckp mcm org xda perasaan) haha alah xda jodoh tu trime jelaa ,kau bcinta dgn org lain bagai nak rak pon tapi mmg jodoh kau dgn org lain baik xpaya .waktu mcm ni couple just for fun ,cinta monyet oke .beria lah mamat tu siap nak marah2 aku .aku just nak bagi dia ada mud balik tup tup aku kena marah ,gud job aila buat lagi lain kali ehh hampeh ~

huh hari yang same kakak aku balik dengan hati yg gembira kunun dia masok rumah nak tejah dia nak hug hug hugiest lah kunun ,aku dengar jee bunyi kereta abg aku pergi amek dia dkt busten dgn bergegas lah aku berlari keluar dari bilik meninggal kan lappy yg aku tengah online dgn battery nak habis lah kan ,dalam dua tiga minit rase aku terbaring dkt dpn pintu ,kaki aku terasa hebat sakitnya sungguh teruja rupa nya kaki aku terlanggar sofa kayu mak aku ,hahaha hebat gila kau aila .terbaik memang meggelupur dkt situ dia punya sakit kan hahaha ,last2 kakak aku dah masuk rumah dia engat aku xda keje duduk dpn pintu tu apa punya kakak .aku jln dgn rase marah patah balik pergi bilik ,dala nga online fb time tu ,tup2 masuk bilik lappy aku gelap gelita aku on pon xhidup2 ,aku lupa yg battery dia nak habis hahaha satu kerja lagi aku nk pergi cari plug .errhh nasib !

No comments:

Post a Comment