madness

LOMO



p/s :arrggh benda ni memang susah nak cari ,tapi hari tu terjumpa dekat kedai baju dekat OU ,cari dekat kedai camera pun belum tentu ada .

FIXIE


VOLKSWAGEN


VESPA


BB



NIKON D90

  
kalau boleh nak semua ni ,bila minta mama ,dia cakap 'kau kawin mintak lah husband kau beli kan semua ni adik .semua nya nak tapi tak ada usaha' bosan dgr ayat tu haha ,so lepas ni nak kawin hantaran bagi barang-2 yang ada dkt atas ni jelaa ,aku tak nak benda lain dah haha .