about me

call me AILA
di keluarkan pada 31.12.95sixteen now
im johorean
SIFAT : orang yang pelik dan suke senyum sendiri ,
degil susah nak dengar cakap
kepala batu ,suka buat hal sendiri ,
kadang-kadang aku panas baran
FAV : suka buang mase ,lepaking ,shopping ,makan dan tidur ,simple ,talkactive, openmind ,friendly ,and lastly good listener ,
suka duduk rumah sorang
suka melalak dalam bilik air puas-puas ,
minat bola gila-gila ,chelsea
suka bercerita ,
ayam goreng fav aku ,gila2 punye sedap
hardcore ,lagu slow-slow sume layan
STATUS : di TAKEN oleh _____
HASIL TITIK PELUH : anak kepada normala dan manaf
KEBENCIAN : tak suka membaca ,tak pernah buat homework sendiri
selalu copy paste homework org
tak suka tempat yang sibuk ,suka tempat yang tak ada org + sunyi
mandi paling lama dalam rumah tu(tabiat yg aku xsuke)
dah cepat pon lembap lagi mandi tu kenapa tah
gemok ,tapi jrg mkn cuma kuat tido haha
jarang keluar rumah ,jaga dara hahahaha
tak pandai menaiki motosikal
tak suka dengar cerita orang ,
tak suka kene bebel nanti cepat naik angin
bila mengamuk pintu dekat uma sume jadi mangse keadaan
sebab suka tutup pintu kuat-kuat konon menunjuk kan kemarahan
tak active dalam bidang sukan ,pemalas kot
tapi active bila bercakap dan mendengki
tak sombong tapi aku sombong dgn org yg sombong dgn aku
suka ckp lepas *jujur ni hehe
P/S : tak suka aku boleh duduk diam-diam
aku tak kacau orang so jgn kacau aku
takut dengan binatang yang bernama KUCING