family

PN NORMALA AND ABD MANAF
macam mane sekali pon mereka terhebat buat saya
mereka tempat saya mengadu duka dan gembira
mereka pereka hidup saya
cinta saya selamanya
<3
MOHD IZUAN for short ALONG
dia abg aku yg paling garang nak mati
hidup dia mmg untuk belajar jee kot
panas baran wey teruk teruk
studying in university tun hussein onn batu pahat
kaki perasaan ,kuat gila perasaan
kadang2 dia ckp muka dia mcm farid kamil
kaki melaram ,susa if kuar dgn dia mcm ape tah dia bersiap
dia tak kedekut mcm kakak haha
tapi pemarah

SM for short
SHYUHAIDA MANAF oke ,bukan SARJEN MISAI
hahahahha
si pembuli ni kakak saya
gemok pendek kembang
studying in segi university college kota damn ,kota damansara laa
dia driver saya bila dia balik bp :p
degil tahap dah xboleh nak kawal ,bahaya
gila2 ,openmind ,kaki merayap
kadang-kadang agak macam babi juge pangai dia sakit kan hati org jee
asik suwo aku buat keje je dkt uma pemalas nak mampus

yang si comel ni saya hahaah
saya SUHAILA MANAF :)
anak yang last
baik hati ,RAJIN ,manja
iya kan aja lah rajin tu hahah